Heb je een korte vraag of wil je advies? Whatsapp Chat beschikbaar tussen 11.00 en 17.30 uur
app je vraag naar 0613043965

Bestel informatie

Bij ons kun je snel online bestellen, hier volgt een verkorte uitleg:

- Klik op de gele ''in winkelwagen'' bij het product dat je wilt bestellen
- Rechts boven zie je het product in het winkelmandje verschijnen. als je bestelling compleet is kun je hier verder om af te rekenen.
- Via winkelwagen kun je de gekozen producten controleren en eventueel aantallen toevoegen.
- Druk daarna op ''Volgende'' je kunt nu kiezen om een account aan te maken, als gast te bestellen,  of om met je bestaande accountgegevens in te loggen
- Als alles juist is klik je op de knop ''verder''
- Je ziet nu een overzicht van je bestelling, (levertijd 2, maximaal 4 dagen)
- kies de juiste verzendmethode, Je bestelling wordt correct afgeleverd
- kies bij betalen voor Ideal, Paypal of Overschrijving.
- als de gekozen verzend ''Verzend en Betaalwijze'' juist zijn klik je op ''ik bevestig mijn bestelling''
- Je krijgt een overzicht te zien van de bestelbevestiging, en via email ontvang je een kopie van uw bestelling

Als je betaling is ontvangen wordt je bestelling verzonden*
*let op. als het artikel niet op voorraad staat op de website heeft deze een levertijd van 5 tot 10 werkdagen.
(de gehele bestelling wordt al 1 zending verzonden als deze compleet is)

Bestel je vanuit Nederland?
Bij bestellingen vanuit Nederland kun je kiezen om deze te betalen met Ideal, Paypal of overschrijving

Betaal je via overschrijving? in de bevestigingsmail die je krijgt staat het banknummer vermeld
Banknummer: NL56ABNA0574202692 t.a.v. NewAgeWinkel.nl te Rotterdam

Bestel je vanuit het buitenland?
Bij bestellingen vanuit het buitenland heb je de volgende codes nodig om je bestelling te kunnen betalen.

Iban
NL56ABNA0574202692
Bic(= Swiftcode)
ABNANL2A

Wat zijn de verzendkosten (voor Nederland)
Slechts € 4.95 (pakket met track en trace code) bestellingen boven de € 35,- zijn vrij van verzendkosten. bij een levering binnen Nederland !
(voorwaarde is wel dat deze in 1 bestelling geplaatst moeten zijn)

De pakketten hebben een barcode zodat je gelijk kunt zien waar je pakket zich bevindt.
De verzendkosten voor de rest van Europa zijn anders en worden automatisch gegenereerd.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wij houden je op de hoogte over de status van je bestelling, dit doen wij via email. ook via je account kun je zien wat de status van je bestelling.
Het onderstaande schema laat zien wanneer je het pakket kunt verwachten:

Bezorgschema
De pakketten worden met Post.nl of naar keuze met DHL verzonden, het onderstaande schema laat zien wanneer je het pakketje kunt verwachten:
 
Verstuurd op: Maandag - eerste bezorgpoging bij u aan de deur op Dinsdag
Verstuurd op: Dinsdag - eerste bezorgpoging bij u aan de deur op Woensdag                     
Verstuurd op: Woensdag - eerste bezorgpoging bij u aan de deur op Donderdag         
Verstuurd op: Donderdag - eerste bezorgpoging bij u aan de deur op Vrijdag         
Verstuurd op: Vrijdag - eerste bezorgpoging bij u aan de deur op Zaterdag         
Verstuurd op: Zaterdag - eerste bezorgpoging bij u aan de deur op Dinsdag         

Weer, verkeer en calamiteiten hebben ook wij niet onder controle en kunnen dus een wijziging in bovenstaand bezorgschema teweeg brengen.