Veelgestelde vragen (FAQ)

1* Hoe kan ik mijn bestelling betalen

- Per overschrijving en veilig met Ideal (maar ook met Mistercash, SofortBanking/DIRECTebanking)

2* Naar welk rekeningnummer kan ik het totaalbedrag overmaken ?

- Naar rekening: NL56ABNA0574202692 t.a.v. ''NewAgeWinkel.nl'' te Rotterdam o.v.v. het bestel/ordernummer.

- Betalingen vanuit het buitenland (EU landen)

Iban
NL56ABNA0574202692
Bic(= Swiftcode)
ABNANL2A

vermeld bij uw betaling altijd het ordernummer.
(voor betalingen vanuit het buitenland zie ook onze betaalmethodes)

- Betalingen vanuit het buitenland van een Niet Eu land
Hieraan zijn kosten verbonden, deze kosten zijn € 9,-per bestelling. dit zijn landen zoals Australië, America, Singapore, China etc. deze kosten worden alsnog bij u in rekening gebracht.

3* Kan ik een acceptgiro thuisgestuurd krijgen om mijn bestelling te betalen ?

- Nee, de verwerkingskosten zijn hiervan te hoog, u kunt een overschrijvingsformulier invullen van de bank/giro of een stortingsformulier op het postkantoor. (of het bedrag overmaken via internetbankieren of betalen met Ideal)

4* Ik ontvang meerdere keren een bevestiging van mijn bestelling, hoe komt dit ?

- Dat komt waarschijnlijk dat u meerdere keren op de verzendtoets hebt gedrukt (of de enter toets) u krijgt echter eenmaal de bestelling thuisgestuurd.

5* Ik heb een bestelling gedaan, maar daarna heb ik niets meer gehoord.

- er is dan waarschijnlijk iets fout gegaan in het proces. of het kan zijn dat het e-mailadres dat is opgegeven bij de bestelling foutief was (een letter teveel of te weinig komt ongeveer 95 keer voor per jaar) of dat onze emails in de spambox terecht zijn gekomen. (Gmail, Hotmail en Live emailadressen) >>De spambox is niet de reclamebox bij Gmail<<

Ga naar de spambox aan de linkerzijde in het menu van Gmail en selecteer het emailbericht van NewAgeWinkel.nl en klik vervolgens op de knop Geen spam in de menubalk. dan is het probleem opgelost.

U ontvangt bij elke bestelling een bevestiging per e-mail (binnen enkele minuten na uw bestelling) Heeft u deze niet ontvangen dan is er iets mis gegaan, of de emails zijn in de spambox terecht gekomen. (is er iets onduidelijk? neem dan contact met ons op)

6* Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb ?

- Vandaag besteld en betaald, vandaag verzonden* (op werkdagen maandag t/m vrijdag verzonden), dan heeft u uw bestelling de volgende werkdag in huis! (alleen voor NL bestellingen. bestellingen geplaatst vanuit Belgie, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk hebben een langere transittijd)
Wij hebben 99.5% van alle artikelen op voorraad. Mocht het zo zijn dat een artikel onverhoopt niet verkrijgbaar/uitverkocht is dan krijgt u dezelfde dag nog een telefoontje of een email van ons. (bij twijfel kunt u ons vooraf ook even bellen, dan weet u het zeker. ons telefoonnummer is: 010 4520853)
De bestelde artikelen worden verzonden op werkdagen nadat uw betaling bij ons binnen is. (zie onze algemene voorwaarden) zie ook het onderstaande schema

 Verstuurd op:                      eerste bezorgpoging bij u aan de deur          
Dinsdag Woensdag
Woensdag                                          Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag
Zaterdag Dinsdag

Weer, verkeer en calamiteiten hebben ook wij niet onder controle en kunnen dus een wijziging in bovenstaand schema teweeg brengen.

7* Kan ik mijn bestelling ook gewoon komen ophalen ?

- Jazeker, dat is mogelijk na een telefonische of email afspraak, want wij gaan uw bestelling klaarzetten. ons telefoonnummer is 010 4520853

8* Ik wil nog iets toevoegen aan mijn lopende bestelling, hoe moet ik dat doen ?
-Houdt uw bestelnummer bij de hand en bel met 0104520853. U krijgt dan van de klantenservice een instructie zodat u nog iets toe kan voegen aan uw lopende bestelling. Iets toevoegen aan uw lopende bestelling kan alleen als uw bestelling nog niet wordt verwerkt.

9* Ik heb een Boeddha besteld, welk verzendtarief moet ik betalen ?

-Ook voor boeddha`s en andere beeldjes betaald u slechts € 4,95 als bijdrage in de pakketkosten (bestellingen boven de € 35,- zijn vrij van verzendkosten)
(dit tarief geldt alleen voor verzending binnen Nederland met DHL)

10* Ik wil een bestelling laten bezorgen onder Rembours, kan dit ?

- per 1 maart 2010 is het niet meer mogelijk om te bestellen onder Rembours, de kosten zijn voor u als klant zo hoog dat het geen zin meer heeft om deze ''service'' aan te bieden

U bent voordeliger uit wanneer u besteld met betaling vooraf op onze rekening, dan worden de ''Normale'' tarieven van Post.nl / DHL gehanteerd.

(Voorbeeld: een pakket tot 10 kg kost aan bijdrage in de verzendkosten bij ons slechts € 4,95 (i.p.v. Post.nl tarief € 7,15)

Let op ! bij ons betaald u maximaal € 4,95 per verzending/bestelling aan bezorgkosten, ongeacht het gewicht of het aantal artikelen. voor brievenbus post hanteren wij de brievenbustarieven van Post.nl (kijk hier bij verzendkosten)
(bestellingen boven de € 35,- zijn vrij van verzendkosten,
dit geldt alleen voor bezorging in Nederland brievenbuspost en DHL)

U kunt ook kiezen voor bezorging met Post.nl pakket, dit is echter wel duurder !

11* Hoe zit het met mijn persoonlijke gegevens ?

- Wij garanderen u dat we zeer zorgvuldig met uw persoonlijke gegevens zullen omgaan en deze niet aan derde zullen verstrekken.

12* Hoe zit het met de kwaliteit van de producten ?

- Wij garanderen een goede kwaliteit, net zo goed als in alle andere winkels. Door afspraken met onze leveranciers zijn wij in staat hetzelfde product te leveren tegen concurerende prijzen.

13* Ik heb nog nooit van ''NewAgeWinkel.nl'' gehoord, zijn jullie een nieuw bedrijf ?

- Nee, wij bestaan al 9 December 2002 met deze New Age Winkel, met een bedrijfsverandering in 2010 is NewAgeWinkel.nl onderdeel geworden van Chandani New Age

wij staan ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 24483184.

Voor verdere vragen omtrent levering en garantie verwijzen wij u naar onze Algemene voorwaarden.

NewAgeWinkel.nl (Chandani New Age)
Frits Ruysstraat 32-a
3061 MG Rotterdam

Tel: 010-4520853

Email: info@newagewinkel.com
website: www.NewAgeWinkel.nl
BTW nr: NL001629157B83